معرفی شرکت نیکو پاک تولید کننده مواد ضد عفونی…

3/5 - (3 امتیاز)

💢افتتاح واحد تولیدی ضدعفونی شرکت نیکو پاک صنعت

با حضور فرماندار شهرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل حوزه اقتصادی و حوزه جذب استانداری، نماینده مردم، امام جمعه کاخک و مسئولین شهرستان انجام شد.

فرماندار گفت: در ایام کرونا این مجموعه بهداشتی توانست در حوزه بهداشت کمبود الکل و مواد ضدعفونی را در شهرستان جبران نماید.

وی افزود: با حمایت‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی انجام داده است شاهدافزایش تولید این محصولات هستیم که به شهرستان های مجاور نیز صادر می شود که این نشان از وجود عزم جدی در مجموعه شهرستان بین اجزای حاکمیت می باشد و اجازه نمی دهیم که در این شرایط سخت اقتصادی موجود کارگری یا کارگاهی تعطیل بشود.

🔹قربانی ادامه داد: از مجموع ۱۷۲ واحد تولیدی صنعتی و معدنی در گناباد ۱۵۸ واحد فعال هستند و در این راستا از سال ۱۳۹۵ تاکنون ۶۴ واحد به تعداد واحدهای تولیدی شهرستان افزوده شده و در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی یک هزار و ۴۱ اشتغال پایدار در گناباد ایجاد شده است.
🔷کلنگ‌زنی طرح توسعه شرکت تولید و بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده نیکوپاک (هوم‌لند)

در سومین روز از هفته دولت، طرح توسعه شرکت نیکوپاک با اعتبار بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال، با حضور نماینده مردم شریف گناباد و بجستان، رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کلنگ زنی شد.

صفایی با بیان اینکه این شرکت از ابتدای شیوع بیماری کرونا، بسیار موفق عمل کرده، از تولید ١۵٠٠ تن مواد ضدعفونی در هر سال توسط این شرکت خبر داد.

با توسعه کارخانه نیکو پاک پیش بینی میشود ۱۵۰ نفر بطور مستقیم در این کارخانه مشغول بکار شوند.
۹۹/۶/۳
عصر گناباد
@asregonabad97
وب سایت
http://asregonabad.ir
@paigahkabarasre
https://eitaa.com/gonabad97

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ولی الله شفائی گفت:

    با سلام
    لطفا شماره تلفن دفتر شرکت رو میخوام برا نمایندگی فروش محصولات در استان کهگیلویه و بویراحمد
    کوچک شما ولی الله شفائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *