نقدی بر سخنان رئیس شورای شهر…

امتیاز به این post

نقدی بر گفتمان فولادی عضو شورای شهر
جناب آقای فو لادی ریاست محترم شورای اسلامی شهر گناباد
شما در جلسه تودیع و معارفه شهردار بیان نمودید که سه ماه و ده روز طول کشیده تا حکم نجاری به عنوان شهردار صادر شود و از علت آن چیزی نگفتید و این از شفافیت به دور است. اینکه، چرا باید صدور یک حکم سه ماه و ۱۰ روز طول بکشد سئوالیست که در ذهن مخاطب متبادر است.!
در قسمت دیگری از صحبت‌های خود اعلام فرمودید که گناباد هزار و ۶۰۰ هکتار حوزه خدماتی دارد که خیلی وسیع است و امکانات رسانی مشکل است.!
خوب عزیز برادر اگر چنین است چرا بعضی با شهر شدن بیلند مخالفند؟ و مدعی هستند، جزء محدوده شهر است از طرفی جاده قدیم گناباد به بیدخت را ملک موروثی شهرداری میدانید و علیرغم قول های شفاهی که داده اید به قول خود عمل نمی کنید نمی دانم این مثل را شنیده آید یانه، که نادرشاه افشار رویه کشورگشایی را پیش گرفته بود
شما حتی المکان شهر گشایی را پیش نگیرید چرا که هیچگونه امکاناتی هم حاضر نیستید ارائه نمایید.
البته در این مورد پیشنهاد می شود کمی تخصصی برخورد کنید و از اظهارات شخصی و محله گرایی بپرهیزید.
و مهمتر از همه ۲ خواسته را مطرح کردید؛
اول اینکه از مردم خواستید که عوارض خود را به موقع پرداخت کنند بسیار پیشنهاد خوب و شایسته ایست ولی بهتر بود که اعلام می کردید در قبال پرداخت به موقع عوارض شهرداری هم سعی خواهد کرد صدور پروانه را دراولین فرصت تقدیم متقاضیان کند نه اینکه متقاضی را چندین هفته سرگردان داشته باشند دوم اینکه اعلام نمودید عوارض دریافتی از متقاضیان صدور پروانه زیاد است و از نماینده خواستید که نسبت به این موضوع رسیدگی و عوارض کم شود که این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که تعیین عوارض فقط و فقط بر عهده شورای اسلامی است و نه هیچ مقام دیگری شما به چه اجازه ای مردم شهر خود را دور میزنید و توپ را در زمین دیگران می اندازید لطفاً کمی مطالعه داشته باشید.
غلامحسین توسلی مندی
رئیس شورای اسلامی مند

✍️ به ما بپیوندید.👇

عصر گناباد
@asregonabad97

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *