دنباله تشریح برنامه های دولت…

امتیاز به این post

برنامه های دولت در این شهرستان/

به گزارش پایگاه خبری عصر گناباد

دنباله گفتمان فرماندار در نشست خبری با خبرنگاران …
الان چینی تقدیس یکی از بهترین تولید کنندگان شهرستان است که در بازارهای اروپا، روسیه و کشورهای عربی به فروش می رود و الان بالای ۱۰۰ میلیارد تومان جنس روی زمین دارد و الحمدالله با توجه به نشست های خوبی که با مدیران این کارخانه داشتیم، گشایش خوبی انجام می‌شود،
ما دنبال کارهای نمایشی نیستیم اما به هر حال باید مسئله را حل کنیم البته در این کار امام جمعه و نماینده هم دخیل بودند دستگاه قضا هم با ما همراه شد و مسئله حل شد.
آقای رهبر دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور هم به موضوع ورود کردند و قول همکاری جدی از ایشان گرفته شده است.
در ضمن اعلام کنم که فرودگاه آماده افتتاح هست فقط دنبال مجوز هستیم.
پست مبیل تولید برق با هزینه ۳۱ میلیارد تومان در گناباد افتتاح می‌شود افتتاح طرح فرآوری و بسته بندی دانه های سیلیس را داریم، که ۶۵ میلیارد تومان در اینجا هزینه شده است.
که سهم کار دولتی تهیه زمین، برق، آب و گاز این طرح ها بوده است و حمایتی که از آنها انجام می‌شود سرجمع پروژه های صنعت معدن و تجارت در شهرستان ۱۳۰ میلیارد تومان، که این طرح‌ها در سفر وزیر افتتاح خواهد شد،
در این طرح ها اشتغال ۹۴ نفر به طور مستقیم و حداقل سه برابر این آمار، غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد شد،
چهار میلیارد تومان شهرک صنعتی کاخک و ۳ میلیارد تومان هم در گناباد برای پروژه آسفالت داریم کار میکنیم.
بیمه سلامت در کل کشور حدود ۶ میلیون نفر فاقد بیمه بودند که توسط بیمه سلامت بیمه شده‌اند.
کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل از دیگر برنامه‌های ماست که مأموریت یافته ایم اینها را راه اندازی و حمایت کنیم.
در این ۶ ماه خدمت، من تلاش کرده‌ام در کنار مردم باشم به معاونین من هم توصیه شده در کنار مردم باشند و بر اساس شعار دولت عمل کنند.
شورای اداری واقعی این است که بین مردم باشیم و مسئولین اصلی باید بروند بین مردم و مسائل را حس کنند و در رفع و حل آن بکوشند، الحمدالله این اتفاق افتاده است.
در حوزه اشتغال دو موضوع اولویت گذاری شده است اشتغال و مسکن آقای شریفی در حوزه ی اشتغال حدود ۲۰ جلسه داشتند در حوزه اشتغال در بین کل شهرها ما در استان اول بودیم و بعد از ما خود مشهد در رده دوم قرار دارد.
در رابطه با مسکن گناباد وضعیت بدی دارد باید انتحار کنیم تا این قضیه جمع شود حتی بعضی از ادارات دولتی مارو نمی دانم چه شده! که مردم این همه مشکل دارند و عزم دولت وجود دارد برای رفع این مشکل ولی در گناباد ادارات ما زمین را چهل سال است گرفته اند و در اختیار دارند و برای آن برنامه هم ندارند از طرفی مردم هم نیاز دارند که الحمدالله میدان نماز قرعه کشی شد قنبرآباد زمین تهیه شد در پشت پیام نور زمین خیلی مناسبی تحویل می‌شود که انشالله مردم و متقاضیان مسکن به زمین برسند و مشکل آنها حل شود.
ما در این دولت حداقل دو هزار مسکن باید در گناباد بسازیم و هرکس بخواهد کارشکنی کند ما با او همکاری نخواهیم کرد.
سیل امسال هم در گناباد با یک مجاهدت مدیریت شد ما مدیری داشتیم در گناباد که پوتین از پایش در نمی‌آمد میگفت ۷۶ ساعت است نخوابیدم
ما وعده ای که می دهیم پای وعده ی‌مان ایستاده ایم.
سیستم روشنایی تا بیدخت با ۷ میلیارد تومان هزینه در حال آماده شدن است که من با رئیس اداره راه صحبت کردم و گفتم این پروژه باید یک ماهه تمام شود که الحمدالله آماده و در حال افتتاح است.
مجموعه برنامه های افتتاحی ما در هفته دولت ۵۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان که در همین هفته به بهره برداری می رسد فقط در حوزه برق رسانی ۱۳ طرح افتتاح می شود.
در حوزه دام دومین تولید کننده شیر و گوشت سفید هستیم، چهل هزار دام سنگین داریم مشکل کشتار در گناباد برای دام های ما وجود دارد که بعضی ها برای کشتار در حدود ۷۰ ساعت در مشهد معطل می‌ماند و این اتفاق افتاده است دام های آنها تلف شدند ولی ما خوشبختانه در شهرستان مجوز گرفتیم که به زودی کشتارگاه صنعتی با ظرفیت بیش از کشتار هزار دام در روز با قابلیت های فرآوری احداث شود و انشالله به بهره‌برداری خواهد رسید که در هفته دولت کلنگ ان زده خواهد شد و سرمایه‌گذار قول داده است که در مدت یک سال آن را به بهره‌برداری برساند سرمایه‌گذاری در این طرح خدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار اولین است.

✍️ به ما بپیوندید.👇

عصر گناباد
@asregonabad97

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *